Wednesday, February 25, 2015

SIBBO

The forest
Laban
Friends & Family 

A few things I really miss here in Stockholm is the forest, our dog Laban and of course my family and friends (not necessarily in that exact order :) ). Sibbo is the place (not city heh) I grew up in and where I've lived for about 20 years. My family, relatives and many of my friends still live there. Every time I go to Finland I come here to spend time with my family, enjoy the peacefulness and meet friends. There is maybe not that much you can do here, but I still never manage to do all the things I want before it's time to leave again. During the summers we often organize parties, because there's nothing better than sitting in the middle of a forest on a warm summer night with friends. And if you get too tired of the calmness in Sipoo, Helsinki is only a 30 minute drive away by car.  :)

//Några saker jag verkligen saknar i Stockholm är skogen, Laban och såklart mina vänner och min familj (inte nödvändigtvis i den ordningen :) ). Sibbo, är stället (inte staden haha) jag bott på i ca 20 år. Där bor fortfarande mina föräldrar, släkt och många av mina barndomsvänner. Varje gång jag åker till Finland kommer jag hit för att vara med min familj, ta del av lugnet i skogen och träffa mina vänner. Här finns kanske inte så mycket annat att göra, men för mig räcker det mer än väl då jag ändå aldrig hinner göra allt jag vill och planerat innan det är dags att åka igen. På somrarna brukar vi ordna en hel del fester, det finns inget bättre än att sitta mitt i skogen en varm sommarnatt bland nära och kära. Och om man får för tråkigt i lugnet är Helsingfors endast en 30 minuters bilfärd ifrån. :)

No comments:

Post a Comment