Saturday, January 10, 2015

2015

Leopard-printed shirt (sales at Zara), DIY clutch, Zara pants, Aldo heels

HAPPY NEW YEAR!

I'm back in Stockholm after having spent 2,5 great weeks in Finland with family and friends. Now it's time to go back to reality. But it feels good to go back to work and school now after only having relaxed and eaten for a few weeks. :)

I even had time to be a bit creative. I made this white leather clutch out of a piece of cow leather I found in my room. :)

Have a nice weekend!

//GOTT NYTT ÅR!
  
Jag är tillbaka i Stockholm efter 2,5 roliga veckor i Finland med familj och vänner. Nu är det dags att gå tillbaka till det vardagliga livet. Men det känns bra att börja jobba och plugga igen, efter att man bara slöat och ätit i några veckor. :)

Jag hade till och med tid att vara lite kreativ. Jag gjorde den här vita läderväskan med hjälp av en bit koläder som jag hittade i mitt rum. :)

Trevlig helg! (Eller trevligt veckoslut! som vi säger i Finland. :) )

No comments:

Post a Comment