Monday, July 14, 2014

SALES

A few of the items I bought: 
BACK pants / H&M top / Zara palm top / Bikbok clutch / H&M bikini

I admit I went a bit crazy during the final sales here in Stockholm.. My friend Yasmin was visiting and it was my last week of vacation until my new job started, so it was a perfect timing for some serious shopping. :) My favorite item are the cool BACK pants that were mine for only 1/6 of the original price. Both tops are also really nice and perfect for hot summer nights. And of course the bikini! I'm a bit addicted to leopard print, don't know why.. :)

//Jag medger att jag kanske överdrev aningen under reorna här i Stockholm.. Min kompis Yasmin var på besök förra veckan då jag hade min sista lediga vecka innan mitt nya jobb började, så det var det perfekta tillfället att gå igenom varenda rea plagg i Stockholm. :D Mitt favoritplagg är de coola BACK byxorna som följde med mig hem för bara 1/6 av det originala priset. Jag gillar också de båda topparna, som är perfekta för varma sommarnätter. Och såklart leopard bikinin! Är aningen beroende av leopard print, vet inte varför.. :)

No comments:

Post a Comment