Wednesday, December 24, 2014

LIPSTICKS IN THE DARK

A few of my favorite lipsticks from Lancôme (the dark ones are actually not that purple!)

Now I'm in Finland, it's so nice to be here!! And tomorrow it's Christmas, crazy how fast time went by.. But so much fun, I love Christmas. :) I've been doing so many fun things these last few days in Finland, but I'm almost most happy just to sleep and relax. Besides my family and friends, I've really missed that! :P

//Nu är jag i Finland, så kul att vara här!! Och imorgon är det jul, helt galet hur snabbt tiden har gått.. Men så roligt, jag älskar julen. :) Jag har gjort så många roliga grejer här under de senaste dagarna, men skönast har nästan varit att sova och ta det lugnt. Förutom min familj och vänner, har jag verkligen saknat det! :P

No comments:

Post a Comment