Friday, June 6, 2014

NATIONAL DAY

Vila jacket / Zara dress / Bianco shoes

Happy National Day Sweden! :)
Me and my bf hanged out in one of my favorite places in Stockholm today, centralbadsparken. :) This cute little park is situated right by the central station, but it's still so peaceful and not to mention extremely beautiful. As we're celebrating Sweden today, I decided to start writing my blog in Swedish as well. It's about time heh. Take care! <3

//Glad nationaldag Sverige! :)
Jag och killen var idag på ett av mina absoluta favoritställen i Sthlm, centralbadsparken. :) Denna lilla park ligger alldeles i närheten av t-centralen, men den är ändå så lugn och fridsam, och såklart supervacker. För att ytterligare fira Sverige idag, bestämde jag mig för att även börja skriva på svenska i bloggen. Det var på tiden tycker jag hehe. Ha det bra! <3

No comments:

Post a Comment